Sportmagazin

Classic 28-day abs workout challenge! 7 minutes per day in just 4 weeks. HIIT (High Intensity Interval Training) is a super effective fat-loss training...

tabata vezbeClassic 28-day abs workout challenge! 7 minutes per day in just 4 weeks. HIIT (High Intensity Interval Training) is a super effective fat-loss training program. It burns your abs fat even after the workout! Tabata training program shows the highest energy expenditures per unit time with 20 seconds of going all out and 10 seconds of rest.

tabata

Build your sexy abs muscles in just 28 days! 3. Stick to your training programs. In the meantime, you can share your workout results on social media to show off your workout results and invite your friends to do exercise in abs together. Train your abs every day to ensure sexy abs! 💪Download to experience the best abs workout app to get flat tummy in minutes! There will be ad content shown in certain scenes in our app.

I u HIIT intervalima se takođe smenjuju kratki visoko-intenzivni napori i kratki odmori; ali razlika je to što HIIT podrazumeva sprint ili slično, dok se u Tabati radi sa tegovima.

A pošto se koriste energetski sistemi za kratak visoko-intenzivni napor dok istovremeno dramatično povećavate vaš uobičajeni obim treninga, rezultat je bolja opšta kondicija, smanjenje telesne masti i dublji mišićni detalji nego ikad. Iako se koriste nešto manje težine nego u redovnom treningu, Tabata itekako može pomoći da se doda više mišićne mase.

Tabata koristi sposobnost tela da u naizmeničnim intervalima intenzivnog rada i odmora koristi i brzo obnavlja eksplozivnu energiju. Može se reći da je Tabata hibrid između HIIT intervala i poznate bodi-bilding tehnike odmor-pauza. U kratkim naletima intenzivnog mišićnog rada troše se ATP i kreatin fosfat kao glavni izvor energije.

ATP i kreatin fosfat se obnavljaju brzo (za 10-20 sekundi), ali se nikad ne obnavljaju na punu početnu vrednost. Kad se dovoljno dugo radi visokim intenzitetom (kao u Tabata intervalima) telo počinje da traži gorivo gde god može da ga nađe, a to je u masnim depoima.

tabataNajbolji način da se Tabata primeni za bodi-bilding je da se doda u već postojeći plan treninga, kao završna vežba za dati mišić. Tako ćete moći kao i do sada da radite vaše teške serije u ranijem delu treninga, i da na kraju sa Tabatom maksimalno ubrzate metabolizam — a da se pri tom ne pretrenirate.

tabata workout

Kad nakon poslednje vežbe za dati mišić dođe vreme da se radi Tabata, glikogen iz tog mišića će već biti uglavnom potrošen, što će omogućiti da se za energiju troše masti. U Tabati za bodi-bilding, jedan osnovni krug sastoji se od 20 sekundi gde uradimo koliko možemo ponavljanja, i onda 10 sekundi odmora.

Ovaj osnovni krug se radi osam puta zaredom, bez odmora između krugova. Uzmete težinu sa kojom očekujete da ćete u prvom krugu moći da uradite 12-15 ponavljanja (iako zbog ograničenja od 20 sekundi možda nećete stići da uradite baš toliko). Ako vam ovo ne zvuči mnogo zahtevno, sigurno ćete već kod trećeg ili četvrtog kruga promeniti mišljenje.

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *