Sportmagazin

Protekal dijeta se reklamira kao „zdrava proteinska dijeta“ proizašla iz doktorske disertacije profesora Džordža Blekburna. Navodno je lik 1971. godine odbranio na Univerzitetu Harvard....

Protekal dijeta se reklamira kao „zdrava proteinska dijeta“ proizašla iz doktorske disertacije profesora Džordža Blekburna. Navodno je lik 1971. godine odbranio na Univerzitetu Harvard. Nemam pojma ko je DžejBi, ali ako je imao bar malo mozga — nije mu u planu bilo tovljenje bućkurišima iz kesice.

proteinska dijeta jelovnik po danima

Harvard i doktor, kako to dobro zvuči! Još bolje zvuči to što vam Protekal obroci ne dolaze iz ruku uličnih prodavaca kao u slučaju Herbalife-a. Kod Protekala odete onako kultiriška na mesto koje se zove Protekal klinika pa vam za mnogo veće pare soju i aspartam uvale (ni manje ni više) nego — lekari. Postoji još jedna zanimacija slična Protekalu, a zove seNutrico Diet. Nju neću posebno da objašnjavam jer je Nutrico isto-sranje-drugo-pakovanje kao i Protekal.

Sa druge strane drugo istraživanje pokazalo je kako je Atkinsova dijeta bila najdelotvornija za gubljenje kilograma u poređenju sa tri kontrolna dijetna režima prehrane. Internet ne bi bio internet kada nam ne bi dao i „originalniju“ varijantu od samog originala.

proteinska dijeta jelovnik po danima

Naime, dole možete pročitati „Atkinsonovu dijetu“ koja kruži netom a u koju se pojedinci kunu da im je više pomogla nego „originalna“ dijeta. Ova dijeta se sastoji u tome da se isključi unos ugljenih hidrata u organizam kako bi pomogli telu da se očisti od naslaga sala.

Sa ovom dijetom nećete biti gladni, ne morate jesti samo tri puta na dan, ne trebate hranu meriti i posebno spremati obroke, ne morate piti čajeve i tablete protiv pojačanog apetita, ne morate trčati ili ići na akupunkturu. Sa potpunim isključenjem unošenja ugljenih hidrata, naše naslage sala počnu se topiti.

Sa prvih 6 dana gubite 5 kg, svaki sledeći dan lakši ste za 1 kg. Za 24 dana možete izgubiti do 20 kg. Ako samo jedan dan samo jednom pojedete komadić hleba ili bilo kakvu sitnicu koja sadrži ugljene hidrate organizam će blokirati topljenje masnih naslaga. Ovu dijetu mozete držati onoliko dana koliko želite smršati.

Kada postignete željenu težinu, organizam neće dobijati na kilaži izvesno vreme, čak i godinu-dve. Pažnja: Ova dijeta nije za svakoga! Zbog obilja proteina, ljudi sa zdravstvenim problemima, trebalo bi da konsultuju lekara pre početka dijete. Da bi nadoknadili deficit vitamina koji će nastati zbog neunošenja gore navedene hrane uzimajte vitamine i to: C, E, A, B, kalcijum i magnezijum.

Junetina, piletina, teletina, svinjetina, jagnjetina, guska, patka, ćuretina, sve vrste iznutrica, divljač na sve načine-osim pohovana- kuvano, pečeno, roštilj, možete jesti i čvarke ali bez hleba, sušeno meso, kobasice osim viršli, sve vrste narezaka. Morske ribe, slatkovodne ribe, sve vrste ribljih konzervi.

proteinska dijeta jelovnik po danimaSveža zelena, paprike, sveže ili pečene, paradajz, krastavci, sveže zelje ili kiselo, salata od morskih plodova, salata od luka, sveži spanać. Sve salate začiniti sa uljem, sirćetom, solju, biberom… ajvarom — po želji. Možete jesti jaja na sve načine. Karfiol, blitva, spanać, praziluk, kelj, luk, zelje, artičoke, patlidžan, šargarepa, peršun, celer, rotkvice, pečurke. Mineralna voda, limun, crna kafa, sve vrste čaja bez šećera, pola litre belog vina ili 1 litar gemišta ali nakon 6. dana dijete. Umesto šećera koristite veštačke zaslađivače tipa natren i sl.

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *