Sportmagazin

Da li ste čuli za Tabatu? Ovo je verzija treninga koja je nastala sedamdesetih godina prošlog veka, a izumeo ju je Izumi Tabata, olimpijac...

tabataDa li ste čuli za Tabatu? Ovo je verzija treninga koja je nastala sedamdesetih godina prošlog veka, a izumeo ju je Izumi Tabata, olimpijac iz Japana. Prate je tri dobre stvari — traje kratko, brzo “spaljuje” kalorije i čuva zdravlje srca. MRAČNA STRANA VEŽBANJA: Usporite ritam dok nije kasno!

Kako da dodate Tabatu vašem regularnom treningu? Zagrevanje :Ovo vežbanje je veoma intenzivno, zato morate da se zagrevate od 8 do 10 minuta. Zagrevanje mora biti slično Tabata vežbanju. To bi značilo: ako ćete raditi sprint, zagrejte se tako što ćete šetati a zatim i džogirati. Posle vežbanja: Potrebno je 10 minuta kako bi vam se puls vratio na normalu.

Zato vežbajte laganije, primenjujući iste pokrete kao i kod vežbanja. Potom se istežite nekoliko minuta da biste opustili mišiće i izbegli bolne upale. Izaberite jednu ili dve vežbe koje inače radite svake nedelje, ali u ritmu koji Tabata predviđa. Zašto je Tabata dobra za vas? Ne opterećujete srce, jer trening ne traje dugo. Jeste intenzivan, ali uz odgovarajuće zagrevanje, a zatim i opuštanje posle intenzivnog treninga, nema opasnosti po vaše srčane funkcije. Sa Tabatom nema izgovora, jer uvek možete da izdvojite tih par minuta koliko Tabata zahteva.

To je jedno ponavljanje, a tipični Tabatas se sastoji od osam intervala za ukupno četiri minuta. Za studije, istraživači sa Univerziteta Viskonsin, La Crosse, regrutovani 16 fit studente da pokušaju 20 minuta Tabata-stil treninga-su uradili 5 minuta zagrevanje i četiri runde Tabata.

Stopa učesnika srca i VO2 mak (kapacitet disanja) nivo nakon što je trening ispunili industrijske standarde za poboljšanje kardio kondicije i menja sastav tela, a prosečna kalorija opekotina (15 kal po minuti) sastali smernice za poboljšanje zdravlja i gubljenje težine.

tabata vezbe

Prevod: Tabata je brz, efikasan način da se uspe. Ovde je kvaka: Tabata-stil treninga nisu za početnike. Majk Vunš, Nacionalni snagu i kondiciju, Udruženje sertifikat lični trener u Kaliforniji, koji nije bio deo studije.

Ali se na drugoj strani: «Ako ste u dobroj formi i ste ograničeni na vrijeme, svakako možete održavati kondiciju», kaže Džon Porcari, dr, šef Kliničkog Vežba fiziologiju programa na Univerzitetu u Viskonsin La Crosse, u saopštenju iz ACE. Dakle, da li ste spremni za borbu protiv Tabata trening?

Dobra vest je da možete da uradite sa skoro svim vežbe. Prvo, zapamtite da je ključ da se brzo kao svog tela sa dozvoliti. Uzmite trbušnjake, na primer: Da li koliko možete za 20 sekundi, a zatim uzeti 10 sekundi odmora. Da li još jedan set intenzivne cucnjeva za 20 sekundi zatim 10 sekundi pauze. To je dva intervala za jedan minut. Pokušajte sa nekim drugim potez za drugim intervalima da bi se teže.

tabata trening

Želite da trening završite sa masivnom pumpom koja pomaže izgradnju mišića uz istovremeno sagorevanje masti? Upoznajte Tabata intervale — naprednu trening tehniku koja će pomeriti vaše granice bola. Naravno, ukoliko ste sposobni da izdržite. Tabata je vremenski merena tehnika u kojoj su kratki periodi mišićnog napora isprepletani sa još kraćim periodima oporavka.

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *